Nieuws
het laatste nieuws
Elke laatste zaterdag van de maand is het mogelijk oud papier en oud ijzer bij DETO in te leveren.
Let op: wegens de hitte komende zaterdag is het tijdstip vervroegd en ingekort!
De vrijwilligers staan van 8:00 tot 10:00 uur klaar om te helpen. Er kan tot aan en rondom de container gereden worden via de ingang bij veld 2 (links van de hoofdingang).
De eerstvolgende inzameling is zaterdag 27 juni.
Graag tot dan!