Nieuws

 

Elke laatste zaterdag van de maand is het mogelijk oud papier en oud ijzer bij DETO in te leveren. 

Let op: wegens de hitte komende zaterdag is het tijdstip vervroegd en ingekort!

De vrijwilligers staan van 8:00 tot 10:00 uur klaar om te helpen. Er kan tot aan en rondom de container gereden worden via de ingang bij veld 2 (links van de hoofdingang).

De eerstvolgende inzameling is zaterdag 27 juni.

Graag tot dan!

s